2016年5月21日 星期六

Zootopia!

Zootopia!動物方程式
我…………相……………信……………

……………

哈哈我咁講野你地一定覺得我好慢,但睇完zootipia之後我發現講野同做野一樣慢吞吞既樹懶flash真係超級可愛!

但好可惜筆者搵唔到邊到可以代買佢既tsum tsum
不妨講,其實筆者一直有儲開tsum tsum

今次帶比大家可以拎走日本正版tsum tsum!
佢就係人見人人都愛既呀Nick 同 Judy!

14.jpg
11.jpg


佢地真係好襯 ~














每隻只售$52 !
每款現貸只有2隻,各位想買可以黎我既 Shopaholic_here@Carousell.hk !

我可以講我呢個blog真係咩都有架 ~ 所以大家可以定期過黎睇下有咩岩,平時買多左或者用唔洗既野我都會放上Carousell,之後有機會都會放埋呢邊,多個地方比大家選購 !

聽日星期日,咁多位打工既番學既都可以休息日啦!
如果你地錯過左睇Zootopia既過,我就搵到個網可以睇高清既啦(我都想支持正版只係同大家分享下呀對不起 v___v )

來源:轉至 電影 電視劇 線上看 - 嘟嘟電影電視網 。





沒有留言:

張貼留言